Yurtiçi Kargo Hopa Telefon

Yurtiçi Kargo Hopa Telefon, Yurtiçi Kargo ile nasıl iletişime geçebilirim?, Yurtiçi Kargo müşteri numarası nedir?, 444 9 999 kime ait?, Yurtiçi Kargo dağıtımı kaça kadar?, Yurtiçi Kargo Müşteri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?


Yurtiçi Kargo ile nasıl iletişime geçebilirim?

Ayrıca Çağrı Merkezimiz (444 99 99 ) ve Yurtiçi Kargo şubelerimizden teslimat noktaları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo müşteri numarası nedir?

Çağrı Merkezi - 444 99 99

Çağrı Merkezimiz 444 99 99 'u arayarak gönderilerinizle ilgili tüm bilgilere ulaşabilir, diğer bilgi ihtiyaçlarınızı, kurye talebinizi veya öneri-şikayetlerinizi iletebilirsiniz.


444 9 999 kime ait?

Çağrı Merkezi (444 99 99) Yurtiçi Kargo.

Yurtiçi Kargo dağıtımı kaça kadar?

Kargonuzun adresinizden alınmasını istiyorsanız 14.00'e kadar 444 99 99 Alo Yurtiçi Kargo'yu arayarak bildirebilir ya da 15.30'a kadar şubelerimize haber verebilirsiniz. Birimimiz iş planına göre talebinize dair bilgilendirme yapacaktır.

Yurtiçi Kargo Müşteri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?

Kargo firması, belirli bir süre boyunca teslimat yapılmayan kargoları saklar. Eğer kargo sahibi belirli bir süre içerisinde kargosunu teslim almazsa, kargo firması kargoyu iade edebilir veya imha edebilir. Teslim alınmayan kargolar genellikle 3 ila 15 gün arasında depolanır.

Kargo adrese teslim edilmezse ne olur?

Eğer görevlimiz, alıcının adresinde kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve gönderiyi şubeye geri getirir. Bu durumda gönderinin alıcı ya da alıcının yetkili kıldığı kişi tarafından 3 gün içerisinde söz konusu şubeden alınması gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi nerede?

Yurtiçi Kargo, "Söz Verdiğimiz Gibi" sloganından hareketle 1982 yılında, Dr. İbrahim Arıkan liderliğinde ve Arıkanlı Holding çatısı altında, Türkiye'deki ilk Türk kargo markası olarak kurulmuştur.

Yurtiçi Kargo evde bulamazsa tekrar getirir mi?

Ev Telefonu Nakil Başvurusu

Nakil İşlemlerinizi, Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemlerimiz, Çağrı Merkezimiz* (444 1 444) veya Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden yapabilirsiniz.


Yurtiçi Kargo kime ait?

Gönderi ilgili şubeye ulaşır ulaşmaz, alıcıyı arayıp bilgilendiririz.

444 1 444 neden arıyor?

Yapı Kredi ATM'lerindeki "Kullanıcı/Başvuru İşlemleri" menüsünden. 444 0 444 Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi'ni arayıp müşteri temsilcilerimizle görüşerek veya Sesli Yanıt Sistemi aracılığıyla. Yapı Kredi şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla.

Yurtiçi Kargo telefon ihbarlı ne demek?

Kargo şubeleri günde 1 defa dağıtıma çıkar. Eğer ellerindeki kargoları gün içinde bitirirlerse şubede bekleyen notlu kargoları da tekrardan dağıtıma çıkartırlar.

444 0 444 nere?

Peki, dağıtıma çıkan kargo ne zaman gelir? İşte, o detaylar. Dağıtıma çıkan kargo mesajı, genellikle kargo personelinin kargoyu zimmetine almasıyla birlikte kullanıcıya gönderilir. Bu mesaj, kişinin gün içerisinde evde olması halinde kargonun teslim edileceği anlamına gelir.

Yurtiçi Kargo günde kaç kez dağıtıma çıkar?

Alıcıya ulaşamadığımız durumlarda, kargo geliş tarihinden itibaren 3 gün süreyle şubede bekletilir. Gönderici ve alıcı talebi olmazsa göndericiye iade edilir.

Dağıtıma çıkan kargo gün içinde gelir mi?

Çağrı merkezi çalışma saatleri genellikle sabah 09.00 ile akşam 22.00 arasında yani 11 saat kadardır. Bazı kurumlar 24 saat çalışmayı esas alabilirler. Büyük firmalar genellikle müşterilerine 24 saat hizmet vermek isteyebilirler. Müşteri memnuniyeti açısından bu önemlidir.

Kargo teslim alınmazsa kaç günde geri gider?

Şubeden teslim alınmayan kargolar 3 iş günü içerisinde göndericinin bilgisi dahilinde çıkış şubesine iade edilir.

Yurtiçi Kargo müşteri Hizmetleri saat kaça kadar açık?

Yurtiçi Kargo hafta içi saat 09.00'dan 18.00'a kadar dağıtım yapmaktadır. Hafta sonu ise sadece cumartesi günü dağıtım yapmakta Pazar günleri ise hizmet vermemektedir. Cumartesi günleri saat 13.00 ile 17.00 arasında kargo dağıtım ve gönderim işlemleri yalnızca şubelerden yapılmaktadır.

Diğer Telefon Numarası Yazıları